معرفی 12 & بهترین کلینیک کاشت مو تهران& + آدرس تلفن

استخراج فولیکول هادر این مرحله پزشک به تعداد موردنیاز فولیکول مو را از ناحیه اهدایی که قبلا تعیین کرده است استخراج می‌کند. بنابر این شما چه در تهران باشید یا شهرستان یا خارج از کشور می توانید کلیه کارهای قبل از عمل را به صورت آنلاین انجام دهید و فقط صبح روز عمل جهت کاشت مو به کلینیک تشریف بیاورید . البته مهم است که پزشک انجام دهنده هم در آن روش مهارت کافی داشته باشد.

کاشت مو تهران

این کلینیک با تیمی مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو از بهترین مراکز تهران می‌باشد که مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. برای انجام این روش بهتر است فرد بانک موی سالم و مناسبی در ناحیه پشت گردن و یا دو طرف سر داشته باشد تا بتوان فولیکول های مناسب کاشت را به درستی استخراج کرد. همچنین حالت موها، رنگ مو و بافت آن نیز عوامل موثری در عمل کاشت مو به روش FUE خواهند بود.

قیمت کاشت مو در تهران

کاشت مو و ابرو با جدیدترین روش ها mixed ، sut ، fut ، fit توسط دکتر رویا عطایی به صورت تضمینی، با تراکم بالا، خواب طبیعی مو.

کاشت مو تهران

بانک موها از نواحی پشت سر و کناره های سر که نسبت به ریزش مو مقاوم هستند و همواره به رشد خود ادامه می دهند، انتخاب می شوند. همانطور که در مطالب بالا بیان شد در این تکنیک می توان از نهایت تراکم بانک موی فرد بهره برد و طی یک روز و در یک جلسه انجام می شود.

سوالات متداول کاشت مو در تهران

به این نوع از گروه بندی‌ها گرافت مو گفته می‌شود که با رشته‌های جداگانه مو کاملا متفاوت می‌باشند. در واقع گرافت به گروهی از فولیکول مو گفته می‌شود که از ناحیه اهدا کننده برای پیوند برداشته می‌شوند. مجموعه کلینیک فخرایی در شهر تهران در زمینه‌های کاشت مو، ابرو و ریش فعالیت دارد. کلینیک ایوا مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی با مدیریت خانم دکتر سارا بهروان در تهران می‌باشد.

این کلینیک اولین مجموعه کاشت موی تخصصی در ایران است با مجوز رسمی از شبکه بهداشت و درمان و همچنین دارای مدرک فوق تخصصی از L’OREAL فرانسه است. کاشت مو طبیعی در تهران یک نوع روش جراحی است که طی آن فولیکول‌ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو برداشته می‌شود و به ناحیه گیرنده پیوند زده می‌شود.

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در زمینه پیداکردن بهترین کلینیک‌ها و مراکز کاشت مو و زیبایی کمک زیادی به ما می‌کند.

ایشان تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند و به مدت ۷ سال سابقه جراحی و کاشت مو نیز دارند. دکتر موسوی دارای تاییدیه انجمن جامعه جراحان ایران و انجمن طب سوزنی ایران هستند.

کاشت مو تهران

همان طور که می دانید بسیاری از آقایان بنا به دلایل مختلف نظیر وراثت، شرایط آب و هوایی محیط کار و زندگی، استرس، بیماری و غیره دچار ریزش مو و بعضاً کچلی موضعی در بعضی از قسمت های سر می شوند.

در روش‌های جدید و بدون عوارض که دکتر کاشت مو تهران انجام می‌دهد، پیازهای مو به شکل جداگانه از بانک موی شما جدا می‌شوند. به این ترتیب می‌بینید نیازی به برش دادن پوست سر نیست و گرافت‌های مو با ابزاری پنس‌مانند، یا با دستگاه‌های خودکار از پوست سر بیرون کشیده می‌شوند.

چرا که بیشتر دکترهای خوب سعی می کنند در شهرهای بزرگ و پیشرفته فعالیت داشته باشند.

دوره نقاهت پس از عمل کاشت مو از فردی به فرد دیگر متغیر است، اما به طور کلی بیشتر بیماران بعد از گذشت یک تا دو هفته بهبود یافته و به زندگی عادی خود باز می گردند.

به عنوان مثال، اگر موهای شما تازه شروع به ریزش کرده است، ممکن است ابتدا فقط به یک داروی ریزش مو یا یک میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) نیاز داشته باشید. کلینیک خانه سفید تهران مجهز به مدرن تجهیزات کاشت موی روز دنیاست که با بهره مندی از دانش پزشکان تحصیل کرده در کشورهای اروپایی توانسته از پیشتازان این عرصه باشد. کلینیک خانه سفید افتخار همکاری مستمر با بیش از ۲۰ پزشک متخصص پوست و مو و فوق تخصص جراحی زیبایی را داراست. بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است.

از عوارض شایع و ناگوار کاشت مو به روش­‌های FIT و FUT می‌توان به نکروز پوست اشاره کرد. اگر عمل کاشت مو غیراصولی و توسط افراد غیرحرفه‌­ای انجام گیرد، احتمال به وجود آمدن این عارضه بسیار زیاد است که به صورت دلمه­‌های سیاه رنگ بزرگی روی پوست سر پدید می‌آید.

خانه سفید با مدیریت دکتر قاسم اصلانی و بهره مندی از دانش دکتر حسام نهاوندی توانسته در سال‌های اخیر رضایت مراجعین خود را جلب کرده و توامندی خود را در این عرصه به معرض نمایش بگذارد. خانه سفید در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. بسیاری از مراکز درمانی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر تاییدیه وزارت بهداشت را علاوه بر مرکز درمانی، در وبسایت خود نیز قرار می‌دهند.

روش‌های موجود برای مقابله با ریزش مو، از جمله محصولات مراقبت از مو، رژیم غذایی سالم و داروها، ممکن است در برخی موارد نتایج محدودی داشته باشند و نتوانند به طور کامل مشکل را حل کنند و لازم باشد به سراغ مراکز کاشت مو برویم. به همین جهت و در پاسخ به سوال بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست در این مقاله به معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران می پردازیم.

افزایش ریزش مو و شمار افرادی که در مطب های متخصصان پوست و مو در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند این روزها بازار کاشت موی طبیعی سر و.. بهتر از قبل از استفاده از روش های مختلف کاشت موی سر در مورد انها اطلاعات کافی داشته باشید. بهترین دکتر کاشت مو در تهران فردی است که سال ها در این زمینه خدمات پیوند مو ارائه داده است و کوله باری از تجربه در عمل های جراحی پیوند مو بدست آورده است. چرا که تمام مهارت های لازم را در طی سال ها تجربه بدست آورده اند و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی به راحتی می توانند آن را بر طرف کنند.

می توانید در کنار استفاده از بهترین خدمات پزشکی و زیبایی، از مشاوره رایگان کاشت مو در کلینیک ایران نوین بهره ببرید. یک شب اقامت رایگان در هتل و ارائه ضمانت نامه معتبر نیز از دیگر مواردی است که کلینیک کاشت موی ایران نوین را از سایر رقبای خود متمایز می نماید. شما همچنین می توانید هزینه عمل کاشت مو را در این مرکز به صورت اقساطی پرداخت کنید. کلینیک تخصصی کاشت مو ایران نوین با بهره گیری از 18 سال تجربه موفق در زمینه انواع روش های کاشت مو طبیعی و استفاده از به روز ترین تجهیزات، به ارائه خدمات به شما عزیزان می پردازد.

  • خوب است بدانید که این روش به تازگی دچار تحولاتی شده است ، به طوری که  فرد به صورت کاملا طبیعی با رویش موهای جایگزین روبرو می شود و موهای کاشته شده قابل تشخیص از موهای طبیعی نخواهد بود.
  • هزینه کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از مهمترین این عوامل وسعت ناحیه مورد پیوند می باشد که طبعا با ناحیه وسیع تر نیاز به تعداد بیشتر فولیکول های پیوندی و زمان طولانی تر انجام پیوند دارد.
  • در کاشت مو به روش FUT که تحت بیهوشی موضعی صورت می‌پذیرد، نوار باریکی که دارای حداکثر 2 سانتی متر عرض و 25 سانتی‌متر طول می‌باشد، از پس سر فرد بیمار استخراج می‌شود .

مواردی مانند نداشتن خونریزی ، باقیمانده جای زخم و آسیب نرسیدن به گرافت های کناری از ویژگی های یک روش مناسب و پیشرفته می باشد‌.

کلینیک کاشت موی فخرایی در زمینه کاشت مو، هزاران جراحی موفق داشته و از تیم متخصص و مجرب تشکیل شده است. ایشان پس از دریافت بورد تخصصی خود در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه کاشت و پیوند مو گسترش داد و تاکنون توانسته‌اند بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی کاشت مو موفقیت آمیز نیز انجام بدهند. دکتر عباسی دوره های آموزشی کاشت مو بسیاری را در کشورهای انگلستان، امریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده‌اند.

این افراد می توانند با روش کاشت مو در یک کلینیک یا مرکز معتبر، مجدد به شرایط ایده آل خود برسند. کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟ روش SUPER FUE یا به اختصار SFUE یک روش هوشمند و پیشرفته برای کاشت مو است که در حال حاضر به عنوان بهترین روش کاشت مو شناخته می‌شود. چه دارویی پس از کاشت مو مصرف کنم؟ باید بگوییم بله مصرف برخی از داروها و غذاها و رعایت موارد مراقبت پس از عمل ، باعث بهبود روند رشد موهای کاشته شده می شود. مصرف داروی ماینوکسیدیل و فیناستراید که هر دو مورد تأیید FDA هستند، به گرفتن نتیجه بهتر از عمل کاشت و رشد بهتر موها پس از کاشت کمک می کنند.

کاشت مو تهران

کلینیک آسمان دارای ده سال سابقه رسمی و ثبت شده با مجوز از وزارت بهداشت می باشد که مسئول فنی آن متخصص پوست و مو بوده و کلیه چهارچوب های علمی و پزشکی با بالاترین کیفیت در این مرکز رعایت می‌گردد. خارش پس از کاشت مو در نواحی اهداکننده و گیرنده کاشت بسیار شایع است و می‌تواند از 4 روز تا 2 هفته پس از جراحی ادامه یابد.

خوشبختانه کاشت موی سر به روش طبیعی تنها راه حلی است که به کمک افراد مبتلا به طاسی و کم پشت بودن موی سر هستند ، می آید. قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین کلینیک کاشت مو از نظر مردم پیشنهاد می کنیم به مقاله معرفی مراکز هایفوتراپی در تهران هم سر بزنید. ظاهر جدید موهای پیوند شده با این منظور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر افزایش سرعت گرافت ها، ضریب حفظ شدگی آن ها هم افزایش یافته و درصد بسیار زیادی از گرافت ها بدون آسیب می مانند. به طور طبیعی هزینه کاشت مو به روش SUT به وسعت طاسی، تعداد فولیکول ها و کیفیت موها در مناطق اهدا بستگی دارد. تیم جراحی در این روش از کاشت مو حدودا 6 نفر هستند که همین امر باعث افزایش هزینه کاشت در این روش می شود.

در اینجا می‌پردازیم به هر آنچه لازم است درباره کاشت مو بدانیم؛ در انتها نیز نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را می آوریم. کلینیک تخصصی زیبایی تندیس نیز یکی دیگر از بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران است. بدین ترتیب با خیال آسوده می توانید از خدمات شعبه های کلینیک کاشت مو تندیس استفاده نمایید. بدین ترتیب با خیال آسوده از بابت کیفیت و ماندگاری می توانید از خدمات منحصر به فرد خانه سفید بهترین کلینیک کاشت مو تهران استفاده کنید.

در این زمان بررسی نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی افرادی که به یک کلینیک خاص مراجعه کرده‌اند، می‌تواند بسیار مفید باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است.

کاشت مو در این حالت کاملا طبیعی است و بعد از کاشت، مو روال عادی رشد را خواهد داشت. بعد از عمل شما مطمعنا ظاهر بهتری نسبت به گذشته خود خواهید داشت ، به این ترتیب که بعد از کاشت جاهای خالی روی پوست سر پر شده و درنهایت ظاهر بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. کیست، برآمدگی و زخم در محل کاشت مو امری طبیعی است و بعد از چند هفته از بین می‌روند. بعد از عمل کاشت مو بهتر است برای رفتن به منزل یک‌نفر همراهی‌تان کند و سه روز اول را ترجیحا استراحت کنید.

یک دوره ریکاوری کوتاه مدت برای بیشتر افراد بین یک تا دو روز زمان نیاز خواهد داشت. البته تا چند روز پس از عمل کاشت مو مقداری بی‌حسی و درد خفیف در سر وجود دارد که طبیعی است و رفع خواهد شد. عوارض کاشت مو در برخی موارد شامل عوارضی مانند رشد نامتناسب مو در مناطق مختلف سر، شل شدن پوست یا ایجاد لک و حساسیت بر روی پوست سر است.

زیرا همه افراد مناسب این پروسه زیبایی نیستند و ممکن است به دلیل ناآگاهی، بعد از کاشت انتظار آنها برطرف نشود و از عمل خود ناراضی باشند.

اما در لیما کاشت با روش بی حسی بدون سوزن، کاشت موی بدون دردی را خواهید داشت. کاشت مو درد ندارد زیرا در زمان انجام عمل، ناحیه ای از پوست سر که جراح بر روی آن تمرکز می کند بی حسی موضعی تزریق می‌کند و ممکن است تنها کمی کشش یا فشار در آن نواحی احساس شود. ما از پانچ‌های مدرن میکروگرافت استفاده می‌کنیم و امکان برداشتن موهای بیشتر و همچنین برداشت از ریش‌ها بدون برجای گذاشتن اسکار و جای برداشت وجود دارد.

این مجموعه به عنوان بهترین مرکز کاشت مو در تهران با مدیریت دکتر خراسانی و بیش از 15 سال سابقه درخشان برترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را به بیماران ارائه می دهد. کلینیک کاشت مو هلیا ضمن بهره مندی از تجهیزات پیشرفته look at this و به روز دنیا، از یک کادر متخصص و با تجربه تشکیل شده است. به همین سبب تا به امروز با ارائه مشاوره رایگان، کاشت مو بدون درد و تجربه بیش از ده هزار کاشت موی موفق توانسته نظر و اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کند.

کاشت مو یک روش یک طرفه نیست و نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت توسط کلینیک دارد. کلینیک های کاشت مو باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند.

سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما واتساپ کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه واتساپ سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

نحوه رشد مو‌ها بعد از کاشت رشد مو‌های ناحیه پیوندی تنها چند روز بعد از پیوند اتفاق می‌افتد. ضخامت مو‌های اولیه کم است، اما به مرور کیفیت و ضخامت گرافت‌های پیوندی افزایش می‌یابد.

ما در این کلینیک با انجام بهترین روش های کاشت موی سر، سلامتی و جوانی را به چهره شما باز می گردانیم.

بله، به لحاظ اینکه برای کاشت مو، از موهای پشت سر استفاده می شود و موی پشت سر به علت نداشتن گیرنده های هورمونی نمی ریزد، می توان گفت کاشت مو دائمی است. از جمله روش‌های کاشت مو که در کلینیک VIP انجام می‌شود، می‌توان به روش‌های FUT، FIT و SUT اشاره کرد.

تیم پزشکی متخصص و متبحر این مرکز کاشت مو با دسترسی به تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در یک فضای بهداشتی، مدرن و صمیمی آماده ارائه خدمت به شما هستند. بنابراین جهت تجربه بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو، به ویژه کاشت تخصصی مو، ابرو، ریش و سبیل به این کلینیک مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است. پیدا کردن یک کلینیک خوب برای انجام اینکار کار دشواری نیست و با انجام یکسری بررسی‌ها و اطلاع از نظر سایر بیماران می‌توانید به آن دست یابید.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

بازی کرش رویال: سرگرمی هیجان انگیز با سایت شرط بندی کرش رویال
سایت شرط بندی بازی انفجار: راهی جذاب برای تفریح و کسب درآمد
شرط بندی: بازی تحلیلی جذاب برای همه علاقه‌مندان
Unlocking the Excitement: An Introduction to Live Cams
سایت دنس بت: جایی برای عاشقان رقص و شرط بندی
بازی انفجار: همه چیزی که باید در مورد این بازی هیجان انگیز بدانید
تماس با ما